کتاب اثبات علم رجال

 یکی از فریبکارهای جریان دجال بصره رد علم رجال هست چون به روایاتی استناد میکنند که از نظر سندی ضعیف است در ادامه مطلب میتونید کتاب اثبات علم  رجال رو دانلود کنید تا در مناظره و گفتگو با پیروان دجال بصره مجهز باشید 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 تير 1398 ] [ 23:2 ] [ Seyed ]
[ ]

توهین دجال بصره به امیرالمومنین علیه السلام

 اهانت هاي احمد بصري به اميرالمومنين(علیه السلام)

 
احمد بصري:حضرت علي(ع) انسان گمراه، نادان و ضعيفي است که بر باطل جدل مي کرد
 
يکي از ادعاهاي احمد بصري تفسير آيات قرآن است که در اين مورد اهانت هاي زيادي به انبياء و ائمه در کتب وي و اتباعش به چشم مي خورد.
يکي از آياتي که احمد بصري در ذيل آن اظهار نظر کرده است آيه 54 سوره کهف مي باشد
وَلَقَدْ صَرَّفْنا فى هذَالْقُرْآنِ للِنّاسِ مِنْ كُلِّ مَثَل وَكانَ الاِنْسانُ اَكْثَرُ شَىْء جَدَلا
و در اين قرآن، از هرگونه مثلى براى مردم، بيان كرده ايم؛ ولى انسان بيش از هرچيز، به مجادله مى پردازد
 
 احمد بصري در ذيل اين آيه اهانت بسيار سخيفي را به اميرالمومنين(ع) نموده ،وي مدعي شده است که اين آيه در شان حضرت علي نازل شده است،چنانچه  در کتاب متشابهات چنين مي گويد:
 
سوال 126: معني اين سخن خداوند متعال چيست؟کان الانسان اکثر شيء جدلا(کهف54)...
و جدل در اين آيه يعني کلام حق و حجت آوردن با آن بر اهل باطل و انسان در اين آيه يعني علي بن ابي طالب و انسان هرگاه گمراه شود به باطل مجادله مي نمايد ومجادله بين اهل باطل اگر بر عقل سالم عرضه شود که امور را به دور از هواي نفس و تعصب بررسي ميکند ناداني و ضعف است
 
متشابهات احمد بصري ج4 ص11
 
احمد بصري در حالي مدعي شده است که شان نزول اين آيه در مورد اميرالمومنين(ع) است که وقتي به اين آيات رجوع ميکنيم، متوجه مي شويم که خداوند در اين آيات صفات انسان هاي گمراه و کافر را بيان ميکند.
 
بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ سه شنبه 4 تير 1398 ] [ 12:48 ] [ Seyed ]
[ ]

نقد ادله دجال بصره

 دوستان عزیز در ادامه مطلب میتونید یکی دیگه از کتب عالی در مورد نقد ادله  دجال بصره رو دانلود کنید 

 

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 خرداد 1398 ] [ 19:42 ] [ Seyed ]
[ ]

تحدی به همه اتباع دجال بصره

 تحدی به تمام اتباع احمد بصری:

 
احمد بصری مدعی شده است که قانون شناخت حجت خدا سه مورد است وصیت ،علم و حاکمیت خدا و همه حجت های الهی با این سه مورد خود را معرفی کرده اند.
اشکالات زیادی به این مطلب وارد است که ما یکی از این موارد را بیان میکنیم و 
تحدی می نمایم اتباع احمد را برای جواب این سوال
 
احمد بصری به عنوان ادعای وصیت برای خویش به یک حدیث در کتاب الغیبه شیخ طوسی استناد می کند و سوال ما  هم در این نکته است.
 
آقای احمد تصریح کرده است که با خبر واحد هیچ عقیده ای ثابت نمی شود و حتی از خبر واحد یک مسئله فقهی هم ثابت نمی شود، لذا ایشان در چند جا تصریح میکند که در اعتقادات فقط خبر متواتر حجت است
 
حال تحدی ما:
 روایت وصیتی که احمد مدعی است یک خبر واحد می باشد با سند ضعیف و موضوع، از شما اتباع احمد میخواهیم برای ما روایت وصیتی را اثبات کنید که متواتر باشد
 
‼️‼️منتظریم
 
 

[ سه شنبه 28 خرداد 1398 ] [ 20:7 ] [ Seyed ]
[ ]

هر کس دجال بصره رو قبول ندارد کافر است احمد الحسن داعش جدید

میتونید در ادامه مطلب فتوایی از دجال بصره مشاهده کنید که هر کسی که منکر مهدیین (خود  احمدالحسن )باشد مثل کافرنجس است 

 

آیا داعش جدید در بین شیعیان بوجود آمده و ما همچنان غافلیم 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 خرداد 1398 ] [ 18:26 ] [ Seyed ]
[ ]

روایاتی که ادعای احمد بصری و اتباعش رو باطل میکنه

 امام صادق علیه السلام :

 
از ما دوازده مهدی (مهدیین) است
 
 که شش نفر گذشته و شش نفر باقی مانده،،مابقی دوازده مهدی(مهدیین)
از صلب موسی بن جعفر علیه السلام است.
 
 
کمال الدین ج۲ص۳۳۸
عیون اخبارالرضا علیه السلام ج۱ص۶۹
اثباة الهدی ج۲ص۵۲
اثباة الهدی ج۵ص۸۶
کمال الدین ج۲ص۶۴۷
غیبت نعمانی ص۹۱
کمال الدین ج۲ص۳۳۴
اعلام الوری ص۴۳۰
اعلام الوری ج۲ص۲۳۵
اثباة الهدی ج۲ص۲۰۳
الانصاف ص۸۶
بحار ج۳۶ص۴۰۱
 
از صلب علی(علیه السلام) یازده مهدی (مهدیین) میاید.
 
پیامبراکرم (صلی الله علیه واله)
 
کمال الدین ج۱ص۲۵۱
اثباة الهدی ج۲ص۷۴
اثباة الهدی ج۲ص۹۱
 
دوازده مهدی (مهدیین )
از ماست کهاول انها امیرامؤمنین علی بن ابیطالب
و اخر آنها نهمین از فرزندان من است ...
(امام حسین علیه السلام)
 
 
کمال الدین ج۱ص۳۱۷
عیون اخبارالرضا صدوق ج۱ص۶۸
شرح الاخبار ص۳ص۵۶۸
اعلام الوری طبرسی ص۴۰۶
اعلام الوری ج۲ص۱۹۴
اثباة الهدی ج۲ص۵۱
اثباة الهدی ج۲ص۸۸
اثباة الهدی ج۲ص۲۹۵
الانصاف ص۳۱۲
بحار ج۳۶ص۳۸۵
الامامة والتبصرة ص۲
مقتضب الاثر ص۲۳۹
کفایة الاثر ص۲۳۲
 
امام صادق علیه السلام:
 
دوازده مهدی(مهدیین) ما هستیم
 
 
کمال الدین ج۲ص۳۳۵
اثباة الهدی ج۲ص۹۶
اثباة الهدی ج۲ص۹۶
اثباة الهدی ج۵ص۸۷
الانصاف ص۵۸
بحار ج۳۶ص۳۹۸

[ دو شنبه 27 خرداد 1398 ] [ 1:20 ] [ Seyed ]
[ ]

حدیثی در شناخت امام زمان علیه السلام

 . حدیث «ما اشکل علیکم»

 
 
یکی از پراستفاده ترین احادیثی فرقه پیروان احمد اسماعیل بصری [سید احمد الحسن یمانی خودخوانده] این حدیث شریف می باشد:
 
مَا أَشْکَلَ عَلَیْکُمْ فَلَمْ یُشْکِلْ عَلَیْکُمْ عَهْدُ نَبِیِّ اللَّهِ صلوات الله علیه و آله وَ رَایَتُهُ وَ سِلَاحُهُ وَ النَّفْسُ الزَّکِیَّةُ مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ
 
فَإِنْ أَشْکَلَ عَلَیْکُمْ هَذَا فَلَا یُشْکِلُ عَلَیْکُمُ الصَّوْتُ‏ مِنَ السَّمَاءِ بِاسْمِهِ وَ أَمْرِهِ
 
وَ إِیَّاکَ وَ شُذَّاذاً مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ صلوات الله علیه و آله
 
 فَإِنَّ لِآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلِیٍّ رَایَةً وَ لِغَیْرِهِمْ رَایَاتٍ
 
فَالْزَمِ الْأَرْضَ وَ لَا تَتَبَّعْ مِنْهُمْ رَجُلًا أَبَداً حَتَّى تَرَى رَجُلًا مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ مَعَهُ عَهْدُ نَبِیِّ اللَّهِ وَ رَایَتُهُ وَ سِلَاحُه
 
هر چه براى شما مشکل باشد، عهد رسول خدا و پرچم و سلاح او و نفس زکیه از اولاد امام حسین علیه السّلام است باعث اشتباه و اشکال نخواهد بود
 
اگر این هم موجب اشتباه گردد، آن صداى آسمانى که او را به اسم و امرش صدا میزند باعث اشتباه نخواهد شد.
مبادا به معدودى از سادات که مدعى مهدویت می شوند اعتنا کنى.
 
زیرا برای آل محمّد و علی صلوات الله علیهما و آلهما یک پرچم است و برای بقیه پرچم های گوناگون
 
پس خوددارى کن و اصلا از این مدعیان پیروى مکن تا آنکه مردى از اولاد امام حسین علیه السّلام را ببینى که عهد پیغمبر و پرچم و سلاح وى با اوست. [تفسیر عیاشی، بحار الانوار]
 
آن ها این حدیث را در مورد یمانی می دانند، با توضیحات ذیل، متوجه اشتباه ، فریب و دروغ این فرقه بشویم:
 
این فرقه از سه قسمت این حدیث استفاده می کنند:
 
1 ـ «رجلا من ولد الحسین معهد عهد نبی الله» 
 
 و این طور معنا می کنند : تا شخصی از اولاد امام حسین بیاید که وصیت با اوست
 
و می گویند که احمد اسماعیل بصری کسی است که با وصیت آمده، پس منظور اوست!
 
2 ـ فإنّ لآل محمّد وعلی رایة و لغیرهم رایات،
 
    و این طور معنا می کنند که : پرچم اهل بیت علیهم السلام یکی است و پرچم یمانی هم پرچم هدایت است، پس منظور یمانی است! و این پرچم دست اوست
 
3 ـ فالزم الارض و لا تتّبع منهم رجلا
 
    این طور استفاده می کنند که : در حدیثِ امام باقر، فرموده شده است که : به سمت یمانی بروید و این جا گفته شده که از هیچ کس تبعیت نکن، غیر از این فرزند امام حسین، پس این فرزند امام حسین، منظور یمانی است.
 
قصدمان این است که اثبات کنیم که این روایت مخصوص حجة بن الحسن صلوات الله علیه است نه یمانی واقعی.
 
اما نکتۀ اول :
 
حدیث می فرماید : هر چه مشکل ایجاد کند، عهد ، رایت، سلاح و نفس زکیه ایجاد اشکال نمی کند.....
 
یعنی این که ما با استفاده از این چهار علامت و نشانه در تشخیص امام زمان برایمان مشکل ایجاد نمی شود [و البته ادامه روایت که می فرماید حتی اگر این ها ایجاد اشکال کنند، «ندا» ایجاد اشکال نخواهد کرد]
 
و یکی از علائم و نشانه را «نفس زکیه» نام بردند، کافی است که دقت کنیم، «نفس زکیه به فاصله 15 روز قبل از امام عصر سلام الله علیه وعجّل الله فرجه شهید می شوند، و این اتّفاق ماه ها بعد از خروج یمانی واقعی است، بنابراین نفس زکیه اصلا نمی تواند به عنوان نشانه و چیزی که از اشکال و اشتباه جلوگیری می کند برای یمانی باشد، چرا که یمانی واقعی قبل از نفس زکیه خروج می کند! و نفس زکیه هیچ علامت ونشانه ای برای او نیست ، و هیچ کمکی در جلوگیری از اشتباه در تشخیص او نیست، (به عبارت دیگر ، یمانی واقعی و  یمانی دروغین با استفاده از این نشانه مشخص نمی شود، اما، یکی از راه های امام مهدی دروغین از امام زمان واقعی این نشانه می باشد.) و طبق روایات نفس زکیه به همراه یمانی یکی از علائم ظهور مولایمان حضرت بقیه الله است.
 
[این روایات در باره مطلبی که گفته شد:
 
َ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ سلام الله علیه یقُولُ: خَمْسُ عَلَامَاتٍ قَبْلَ قِیَامِ الْقَائِمِ: الصَّیْحَةُ وَ السُّفْیَانِیُّ وَ الْخَسْفُ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّکِیَّةِ وَ الْیَمَانِیُّ. فَقُلْتُ: جُعِلْتُ فِدَاکَ إِنْ خَرَجَ أَحَدٌ مِنْ أَهْلِ بَیْتِکَ قَبْلَ هَذِهِ الْعَلَامَاتِ أَ نَخْرُجُ مَعَه‏؟ قال : لا...
 
کافی: ج8، ص310.]
 
بنابراین همین یک نکته کافی است برای اثبات این که منظور از «رجلا من ولد الحسین» شخص مولایمان محبوبمان، امیدمان امام عصر حجةبن الحسن موعود همۀ انبیا می باشد نه شخصی دیگر.
 
دقت به همین مطلب، از خود همین حدیث، یعنی دقت به خود حدیث، برای ردّ این ادعای احمداسماعیل و تمامی انصارش [که منظور از رجل من ولد الحسین، یمانی است] کفایت می کند.

[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 19:51 ] [ Seyed ]
[ ]

کتاب معیارهای تطبیق نشانه های ظهور

 شما میتونید با کلیک کردن بر روی ادامه مطلب کتاب معیارهای تطبیق نشانه های ظهور رو دانلود کنید 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 17:13 ] [ Seyed ]
[ ]

دجال بصره مخالف ثقلین

 پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله

 
 درباره امام على عليه السلام و ساير ائمه عليهم السلام فرمود: 
 
«... انهم خيرة الله وصفويه وهم المعصومون من كل ذنب وخطيئة.»
 
 
ترجمه:
 
آنان برگزيدگان خداوند هستند و از هر گناه و خطايى معصوم مى‏ باشند
 
علامه محمدباقر مجلسى، بحارالانوار، دارالكتب الاسلاميه، تهران، 1388 ق.، ج‏25، باب 5، ح‏2، ص‏193، به نقل از عيون الاخبار ص 219
 
 
و در حدیثی دیگر 
 
 امام رضا عليه السلام (در يك حديث طولانى) مى‏ فرمايد:
 «... الامام المطهر من الذنوب والمبرا عن العيوب...»
 
ترجمه:
 امام كسى است كه از گناهان پاك و از عيوب منزه است
 
شيخ كلينى، اصول كافى، پيشين، ج‏1، ص‏2۸
 
احمد همبوشی بصری ::
وی در کتاب جوابهای روشن کننده جلد یک صفحه ۱۸ میگوید:
 
من بنده حقیر بی ارزش ذلیل  کم عمل و کثیر الخطا خود را گناهی بزرگ در نزد پروردگار رئوف رحیم می بینم

[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 16:27 ] [ Seyed ]
[ ]

کتاب ردیه ای قاطع بر اسماعیل بن کاطع

 شما میتونید یکی دیگه از کتب نقد دجال بصره رو که نوشته آقای اکبر بیرامی هست رو از ادامه مطلب دانلود کنید  



ادامه مطلب
[ شنبه 25 خرداد 1398 ] [ 11:4 ] [ Seyed ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد